LIBDESIGN 2015: Konference o lepších službách (nejen) v knihovnách
Design služeb je přístupem, procesem i způsobem, jak vytvářet a řídit služby v organizaci. Nabízí systematické řešení problémů, které mohou nastat při setkání se službou a pomáhá vytvářet služby pro skutečné lidi.
Proč přijít na konferenci o designu služeb?
- Protože služby jsou to jediné, co vaši uživatelé vidí.
 - Protože každou službu může zničit nefunkční formulář nebo nepříjemná obsluha.
 - Protože čas investovaný do návrhu služeb se vyplatí.
 - A protože se dozvíte, jak na to.
 
Kolik to stojí?
konference je zdarma
konference je zdarma
Registrace
Pro přihlášení se na konferenci vyplňte prosím registrační formulář.
Program
- Petr Pouchlý - Zážitky: Černé zlato 21. století
 - Alena Chodounská - Chceme lepší služby v knihovnách
 - Barbara Hrabalová - Knihovna očima uživatele
 - Adam Hazdra - Inovace v každodenní praxi
 - Stephanie Krueger - Usability and webdesign
 - Marika Zadembská, Martin Čadra - Třinec - design na cestě
 - Jan Martinek - Případovka a případ KISKu
 - Lenka Novotná
 - Pavlína Lonská a Tomáš Bartl - Uživatelské scénáře pro web Knihovny.cz
 - František Dalecký - designové myšlení ve vzdělávání
 - Jindřich Fialka
 - Ondřej Rudolf - Designové myšlení a branding
 
Vaše dotazy zodpovíme na info@libdesign.cz.
Pokud chcete být mezi prvními, koho budeme informovat o spuštění registrace, vyplňte kontaktní formulář na  www.libdesign.cz.
Konferenci pořádá Kabinet informačních studií a knihovnictví FF MU, Národní technická knihovna a tým Libdesign.
Čas a místo
Termín: 22. 9. 2015
Čas: 10 - 17 hod.
Místo konání: Národní technická knihovna, Technická 6, Praha 6
Kde: Ballingův sál, 1. NP